Často kladené otázky

1. Má Soline kamenný obchod?

Ano, přijďte nás navštívit do Butiku v Dušní 22 (zvonek Soline), 1. patro. Praha 1 v čase:

 V případě návštěvy butiku prosím volejte předem.

POZOR: Plánujete-li návštěvu našeho salónu mimo otevírací hodiny kontaktujte nás prosím na telefonní číslo Soline 775 585 393. Těšíme se na Vás!

klikněte na obrázek - otevře se odkaz na mapu Google

2. Jsou šaty nové?

Všechny naše produkty jsou 100% autentické a jsou buď zcela nové, nebo ve stavu "jako nové".  Než se dostanou do naší nabídky, prochází přísným systémem kontroly stavu a autentičnosti.

3. Jsou nabízené produkty 100% autentické?

Všechny naše produkty jsou originály a pochází výhradně z módních domů světových návrhářů nebo známých obchodů s autentickým módním zbožím.

4. Na jak dlouhou dobu si mohu šaty vypůjčit?

Šaty si můžete vypůjčit na 3 dny nebo 7 dní. Na webové stránce je uvedena Zápůjční Cena pro dobu 3 dnů.  Půjčovné pro 7 dní  je navýšeno o 1.000,-Kč.  Pokud byste si chtěla ponechat šaty déle, není to problém, kontaktujte nás e-mailem na zakaznickyservis@soline.cz nebo telefonicky na 775 585 393.

5. Jak si mohu šaty rezervovat?

Šaty a doplňky si můžete rezervovat v Butiku v Dušní 22, Praha 1. Při rezervaci šatů se platí nevratný poplatek 1.000,-Kč.

6. Proč se platí Vratná kauce?

Kauce je obvyklým nástrojem pro krytí případných vážných škod a nedoplatků. Kauce je vratná a slouží jako pojistka zejména pro případ, kdy je produkt vážně poškozen, zničen, nebo odcizen. 

7. Co se stane, když šaty nestihnu vrátit v dohodnutý den?

V tomto případě nás neprodleně informujte telefonicky nebo e-mailem na adresu zakaznickyservis@soline.cz a společně se dohodneme na dalším postupu tak, aby byly Vaše náklady co nejmenší. Pokud nás kontaktovat nebudete a produkty nebudou vráceny v termínu, budeme Vám za každý pozdní den, účtovat pět procent (5%) z Obchodní ceny produktu navrub již splacenému poplatku za vypůjčení.

8. Jak mám postupovat, když zničím zapůjčené šaty?

Hlavně se nebojte! Pokud zničíte nebo výrazně poškodíte zapůjčené šaty, nejlepší věc, jakou můžete udělat, je nás okamžitě kontaktovat telefonicky na 775 585 393 nebo emailem na zakaznickyservis@soline.cz. Každý podobný případ řešíme individuálně. Naše renomovaná čistírna a náš pan krejčí se dokážou postarat o většinu drobných poškození. Volitelné pojštění v hodnotě 190,- kč za každé pronajaté šaty zahrnuje opravu drobných poškození. Každé poškození budeme řešit individuálně a následně Vás o výsledku a dalším postupu, případně platbách budeme informovat.

9. Můžu si nechat výpůjčku šatů pojistit?

Opravdu si přejeme, abyste si své šaty po dobu nájmu co nejvíce užila. Nabízíme Vám Volitelné pojištění, které pokrývá nadměrné nošení a vratná poškození, jež se Vám mohou přihodit po dobu Vašeho pronájmu. Vratná poškození jsou drobná poškození a dají se opravit (např. natrhnutí lemu nebo zipu). Pojištění však nepokrývá zničení šatů, jejich nenávratné poškození nebo odcizení. Cena volitelného pojištění je 190,- kč.

10. Co mám dělat, když si půjčím šaty, jejichž datum vrácení vychází na neděli?

Nedělejte si starosti, pokud si od nás zapůjčíte  šaty v pátek, stačí je vrátit  zpět v pondělí. Neděli při zapůjčení na 3 dny  za den pronájmu nezapočítáváme.

11. Je možné si některé produkty k zapůjčení zakoupit?

Některé z našich produktů je možné si zakoupit - i když ne všechny. Navštivte naši kategorii PRODEJ s aktuální nabídkou. Pokud Vámi vybraný produkt není k prodeji a Vy o něj máte velký zájem, napište nám na zakaznickyservis@soline.cz. Budeme Vás individuálně informovat o možnostech prodeje. Kupní cena je stanovena na základě jeho stavu a celkové dostupnosti.

12. Doručujete také na Slovensko?

Ano, nabízíme tuto možnost. Doba doručení ode dne podání je 1 den. Cena dopravy 450,- Kč. 

13. Jak mám postupovat, když poškodím doplněk?

Podobně jako je tomu u půjčení šatů, můžete si i na doplňky za 190,- kč sjednat Volitelné pojištění, které zahrnuje vratná poškození  jako například vypadnutý kamínek. Bohužel pokud doplněk ztratíte nebo nenávratně poškodíte, budeme po Vás požadovat plnou náhradu do výše 100% Vratné kauce.

14. Jak poznám, že jsou moje doplňky čisté a dezinfikované?

Všechny šperky jsou v našem skladu ručně čištěny.

 

 

Nastavení cookies

Abyste na našich stránkách rychle našli to, co hledáte, ušetřili spoustu klikání a nezobrazovaly se vám reklamy na věci, které vás nezajímají, potřebujeme od Vás souhlas se zpracováním souborů cookies, tj. malých souborů, které se ukládají ve vašem prohlížeči. Podle cookies vás na našich stránkách poznáme a zobrazíme vám je tak, aby všechno fungovalo správně a dle vašich preferencí. Souhlas udělíte kliknutím na políčko „OK“.

Nastavení