BUTIK "SDÍLÍME S VÁMI LUXUS"
icoicoicoicoico
 
 
CS / EN
 
 
 

Často kladené otázky

 
 

1. Má Soline kamenný obchod?
Ano, přijďte nás navštívit do Butiku v Dušní 22 (zvonek Soline), 1. patro. Praha 1 v čase:

Pondělí -Pátek 10-19 hod
 

klikněte na obrázek - otevře se odkaz na mapu Google

2. Jsou šaty nové?
Všechny naše produkty jsou 100% autentické a jsou buď zcela nové, nebo ve stavu "jako nové".  Než se dostanou do naší nabídky, prochází přísným systémem kontroly stavu a autentičnosti.

3. Jsou nabízené produkty 100% autentické?
Všechny naše produkty jsou originály a pochází výhradně z módních domů světových návrhářů nebo známých obchodů s autentickým módním zbožím.

4. Na jak dlouhou dobu si mohu šaty vypůjčit?
U Soline si můžete šaty vypůjčit na 2 nebo 7 nocí. Při zapůjčení on-line si v době odesílání neúčtujeme poplatek za první den půjčení. Neplatíte tedy za čas, kdy je objednávka u dopravce. Půjčovné na 7 nocí je finančně výhodnější. Pokud by jste si chtěla ponechat šaty déle, není problém, kontaktujte nás e-mailem na zakaznickyservis@soline.cz nebo telefonicky na 775 585 393.

5. Jak si mohu šaty rezervovat?
Šaty a doplňky si můžete rezervovat v Butiku v Dušní 22, Praha 1. V  případě rezervace on-line,  na stránce daného produktu , označením konkrétního datumu v on-line kalendáři Vaší objednávky. Platba za zapůjčení je požadována v momentu Vaší rezervace.

6. Proč se platí Vratná kauce?
Kauce je obvyklým  nástrojem pro krytí případných vážných škod a nedoplatků. Kauce je vratná a slouží jako pojistka zejména pro případ, kdy je produkt vážně poškozen, zničen, nebo odcizen. 

7. Co se stane, když šaty nestihnu vrátit v dohodnutý den?
V tomto případě nás neprodleně informujte telefonicky nebo e-mailem na adresu zakaznickyservis@soline.cz a společně se dohodneme na dalším postupu tak, aby byly Vaše náklady co nejmenší. Pokud nás kontaktovat nebudete a produkty nebudou vráceny v termínu, budeme Vám za každý pozdní den, účtovat pět procent (5%) z Obchodní ceny produktu navrub již splacenému poplatku za vypůjčení.

8.Jak mám postupovat, když zničím zapůjčené šaty?
Hlavně se nebojte! Pokud zničíte nebo výrazně poškodíte zapůjčené šaty, nejlepší věc, jakou můžete udělat, je nás okamžitě kontaktovat telefonicky na 775 585 393 nebo emailem na zakaznickyservis@soline.cz. Každý podobný případ řešíme individuálně. Naše renomovaná čistírna a náš pan krejčí se dokážou postarat o většinu drobných poškození. Volitelné pojštění v hodnotě 190,- kč za každé pronajaté šaty zahrnuje opravu drobných poškození. Každé poškození budeme řešit individuálně a následně Vás o výsledku a dalším postupu, případně platbách budeme informovat.

9. Můžu si nechat výpůjčku šatů pojistit?
Opravdu si přejeme, aby jste si své šaty po dobu nájmu co nejvíce užila. Nabízíme Vám Volitelné pojištění, které pokrývá nadměrné nošení a vratná poškození, jež se Vám mohou přihodit po dobu Vašeho pronájmu. Vratná poškození jsou drobná poškození a dají se opravit (např. natrhnutí lemu nebo zipu). Pojištění však nepokrývá zničení šatů, jejich nenávratné poškození nebo odcizení. Cena volitelného pojištění je 190,- kč a můžete si je zakoupit v Nákupním košíku.

10.Co mám dělat, když si půjčím šaty, jejichž datum vrácení vychází na neděli?
Nedělejte si starosti, pokud si od nás zapůjčíte  šaty  v pátek, stačí je vrátit  zpět v pondělí. Neděli při zapůjčení na dvě noci za den pronájmu nezapočítáváme.

11 Je možné si některé produkty k zapůjčení zakoupit?
Některé z našich produktů je možné si zakoupit - i když ne všechny. Navštivte naši kategorii OBCHOD s aktuální nabídkou k prodeji. Pokud Vámi vybraný produkt není k prodeji a Vy o něj máte velký zájem, napište nám na zakaznickyservis@soline.cz. Budeme Vás individuálně informovat o možnostech prodeje. Kupní cena je stanovena na základě jeho stavu a celkové dostupnosti.

12.Doručujete také na Slovensko?
Ano, nabízíme tuto možnost. Doba doručení ode dne podání je 1 den. Cena dopravy 450,--Kč. 

13.Jak mám postupovat, když poškodím doplněk?
Podobně jako je tomu u půjčení šatů, můžete si i na doplňky za 190,- kč sjednat volitelné pojištění, které zahrnuje vratná poškození  jako například vypadnutý kamínek. Bohužel pokud doplněk ztratíte nebo nenávratně poškodíte, budeme po Vás požadovat plnou náhradu do výše 100% Vratné kauce.

14. Jak poznám, že jsou moje doplňky čisté a dezinfikované?
Všechny šperky jsou v našem skladu ručně čištěny.

OBJEDNÁVÁNÍ A PLATBY ONLINE

1. Jak budu vědět, že jste dostali mou online objednávku?
Ihned po odeslání a zaplacení Vaší objednávky Vám přijde e-mailem potvrzení o  jejím doručení.

2. Jak mi bude moje online objednávka doručena?
Veškeré objednávky pro nás doručuje společnost Česká Pošta formou expresní zásilky.
Ihned po odevzdání objednávky přepravci Vám zašleme e-mail se sledovacím číslem zásilky, které Vám umožní zjistit na stránkách www.ceskaposta.cz, kdy bylo Váš produkt odeslán. Pokud bude Objednávka a Vratná kauce zaplacena do 14.00 hodin, doručíme Vám ji následující pracovní den mezi 8-14 hodinou, včetně sobot. S kurýrem České pošty máme jen dobré zkušenosti, posuďte sami: zásilka do Bohumína u Ostravy byla po odeslání v 17 hodin doručena následující pracovní den již v 11 hodin!

Pokud šaty urgentně potřebujete, napište nám e-mail na adresu zakaznickyservis@soline.cz , pokud to bude možné, dohodneme se s Vámi na individuálním řešení.

3. Kdy se z mojí karty strhává platba za zapůjčení?
Platba za půjčovné se strhává v momentu Vaší rezervace.

4.  Kdy a jak se platí online Vratná kauce?
Půjčovné platíte v momentu Vaší rezervace. Den před odesíláním produktu ze skladu, obdržíte e-mail vyzývající Vás k zaplacení Vratné kauce. Vratnou kauci uhradíte po přihlášení do svého Soline účtu. Přejdete do kategorie „Moje detaily“ a kliknete na  „Přehled objednávek“ a zvolíte číslo Vaší objednávky. Po otevření deatilu se Vám objeví tlačítko „Zaplatit kauci“.  Po uhrazení kauce Vám bude zaslán automatický e-mail stvrzující její přijetí. Následně Vám bude produkt odeslán. Bez uhrazení Vratné kauce produkty nezapůjčujeme.

5. Mohu již zaplacenou online objednávku stornovat?
Pokud chcete stornovat online objednávku, přihlaste se a v kategorii „Moje detaily“ a klikněte na „Přehled objednávek“. Vyberte číslo Vaší objednávky, kterou chcete stornovat a v levém panelu klikněte na její stornovací znaménko. Objednávku můžete stornovat  ne méně než 48 hodin před objednaným termínem. Zrušení rezervace a vrácení půjčovného je možné v následujících časových intervalech:

• 48 hodin a méně před objednaným termínem dodání - Storno poplatek: 100% nájemného

• 3-6 dny před objednaným termínem dodání - Storno poplatek: 50% nájemného

• 7 nebo více než 7 dní do termínu dodání - bez poplatku

6.  Co když si objednám online šaty, které mi nesedí?
Pokud Vám šaty nesedí, kontaktujte nás telefonicky na Zákaznický Servis 775 585 393 do dvou hodin od doručení zásilky (tj. od momentu podepsání předávacího protokolu České Pošty). Telefonicky Vám bude sděleno Autorizační číslo pro vrácení produktu, jež vypíšte do přiloženého  formuláře, který Vám byl doručen společně se zásilkou. Šaty MUSÍTE odeslat zpět ve stejný den předplaceně formou EMS z jakékoli pobočky České Pošty- zásilku je třeba zanést do zavíracích hodin Vaší České Pošty. Za nenošené šaty Vám refundujeme půjčovné i Vratnou kauci ihned po zkontrolování  jejich stavu nenošenosti a nepoškozenosti. Náklady na dopravu jsou nevratné.

7. Mohu si objednadat vícero šatů najednou?
Ano, za předpokladu, že jste členem klubu Soline. Členský program umožňuje zapůjčit si najednou maximálně 3 krátké šaty nebo 2 dlouhé šaty.

8.Co když si k šatům půjčím doplněk, který mi nesedí, a chci ho vrátit?
Pokud se Vám doplňek nehodí a chcete jej vrátit, postupujte podobně jako u vrácení nenošených šatů – informujte nás o dané skutečnosti telefonicky na Zákaznický servis 775 585 393 do dvou hodin od doručení zásilky (tj. od momentu podepsání předávacího protokolu České Pošty). Bude Vám sděleno Autorizační číslo pro jeho vrácení. Vyplníte formulář, který Vám byl doručen společně se zásilkou, a doplňek MUSÍTE odeslat zpět ve stejný den kdy jste jej obdrželi, předplaceně formou EMS z jakékoli pobočky České Pošty. Za nenošené doplňky Vám budou připsány peníze zpět na Váš účet ihned po zkontrolování jejich stavu nenošenosti a nepoškozenosti. Náklady na dopravu jsou nevratné.

9.  Nabízí Soline doručení druhý den po odeslání objednávky?
Ano. Pokud bude Objednávka a Vratná kauce odeslána a zaplacena do 14.00 hodin, doručíme Vám ji následující pracovní den mezi 8-14 hodinou, včetně sobot. Pokud produkt urgentně potřebujete, napište nám e-mail na adresu zakaznickyservis@soline.cz , pokud to bude možné, dohodneme se s Vámi na individuálním řešení.

10. Je možné doručit šaty v Praze v ten samý den?
Ano, ve výjimečných případech doručujeme po Praze ve stejný den.

Nahoru